Thursday, April 19, 2012

Logo Contest

Greetings!
While working on the Unearthers project (you've probably seen the cover by now - it's all over my sites) I have created two new logo versions - just for fun - in addition to the first one. Now, as much as I love the original idea, the other two have become real options too in my opinion. What do you think? 
You can vote for your favorite logo in the poll section in the right column of this blog!
You will be able to vote for the rest of the month. Looking forward to your opinion.


Chris





2 comments:

  1. Ich finde A am Besten. Nur die Schriftfarbe könnte sich noch etwas von dem, eher langweiligen, Orange abheben - vielleicht mit dunkleren Outlines oder einem Verlauf...
    C ist nix, traditionell sollte ein Titel nie nach rechts unten absacken.

    ReplyDelete
  2. Stimmt, hab ich auch irgendwann mal gelernt, wobei das, wie ich finde, nicht immer zu verallgemeinern ist. Deine Vorschläge zu Logo A kann ich nachvollziehen, habe ich z.T. auch angetestet, bin aber dann zur einfachsten Variante zurückgekehrt.

    ReplyDelete